Forever Young


hmm...x tau tajuk nye ape...so0o.korang arr pikir kan..!
Friday, 16 December 2011 . 0 word(s) .


anisa......

tentang diri die:
~ baik
~comel
~panas baran (sikit jer) ngee.....
~pandai memujuk (tp bg die...x)
~setia pd kawan dan "pAkwe"
~jenis gile2...(hik3...<-- gelak jahat)
~ske buat baby nangis bb die kter "geram" hik3...gile toll
~ske marah orng dpan orng ramai....hik3...(jujur nii)....x moh marah...just joke !
~ske ckp orng badak!
~hmm....tu jer kott !

<--- nie aq !!

ahak3... ^^ <--- gelak jahat!!

tentang diri aq!:
~ske gelak!
~yg plng penting ske makan..!
semua mknn aq ske...lg2..masakan mak aq arr..!
# walau oun masakan mak kte tuu x sdap kte kne makan dan memuji nye
krana "die dr kecil dah jge aty kte tp kte x tau yg kter ni jge ker aty die..??
so0 klau nak sdap kan jgak aty die kte kne puji ape yg die buat kat kte
atau oun orng laen!" <--- nasihat untk ko "anisa" tp bkn arr pasal makanan psal ape2 jer
asal kan ko jge aty mama ko tuu au!
ptkar topik blk pasal diri aq tuu.....(aq mmang ske melencong tempat laen,.....hik3...
~ske kan budak2...lg2 baby....hik3...
~ske maen ...
~ske tulis sesuatu kat buku "bzzzz" <---tp buku tu kat kawan baek aq!
~tu jer koott klau sesape der pendapat tntang diri aq tulis arr kat komen!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction